htaccess ile yönlendirme nasıl yapabilirim?


Soru CevapCategory: Genelhtaccess ile yönlendirme nasıl yapabilirim?
ahmetersan asked 1 sene ago

Merhaba arkadaşlar,
a.com sitesindeki bütün linkleri b.com sitesine nasıl yönlendirebilirim?
Lütfen yardım!

2 Answers
Best Answer
degre Staff answered 1 sene ago

Oldukça basit aşağıdaki kodu kullanabilirsin

Options +FollowSymlinks
RewriteEngine on
rewritecond %{http_host} ^siteniz.com [nc]
rewriterule ^(.*)$ http://www.siteniz.com/$1 [r=301,nc] 
Kailyn answered 2 gün ago

Heck of a job there, it abtesuloly helps me out.

Your Answer